Monday, September 22, 2014

ithink---ithinkthong

apa ka benda alah nie..ithink..jap che na ithinkthong jelah..
mau aku x pening .
memula sains n bi bocor..
 
semalam gempar lagi math kertas 1 pun bocor..hoit ingat noe peksa spm ke nak bcr bcr bagai..aku dah berangan nak main je..tetiba kena ulang balik benda benda yang belum tentu budak aku ingat..choi....terus malam aku x indah..
 
asal orang Tanya aku je..ina mcm ne upsr??jawapan aku..ntahlah..aku mcm nak sula sapa yang dok galak sangat dok bcr soalan..nie apa citer??pas raya haji exam..agak2x budak aku leh ingat ag ke formula..sedangkan aku dah curahkan memacam sebelum upsr..aku siap kata ..pas upsr kita ronggeng..
sekarang ronggengan aku hanya jadi ronggeng cik limah je...
 
ok che na ada taklimat ithink thong..n chow..kang kita sambung ye noksss
 
meeting u alls
 


No comments:

Post a Comment