Tuesday, February 24, 2015

siapa kita???

Assalamualaikum...u allss che na ada balik..biasala aku kan artis kejap ada kejap takde..nasib kaki ada 2 je ..kalau ada 8 ..tak tahu la macam ne aku jalan..mau kalut sedunia hehe..
biasalah keje kan..sekarang awal-awal sekolah mau la aku merempan..nak membentuk anak murid ikut cara aku..berani korang lawan...aku karate je..hahahah..garang bersebab..nak garis guna pembaris..kalau padam..padam bersih bersih..cerewet kan..tapi ada aku kisah..kalau aku x puas hati..harus anak murid aku dengar jeritan batinku!!!!
 
ok ok..nie citer benar..
tgh hari tadi dapat whatsapp dalam group sekolah mengatakan allahyarham pn nik aziah (mantan gb sk pandan indah + gb sk bukit teratai) kembali ke rahmatullah..katanya dia otw dari mesir tgk anak konvo..dapat msg kata akak dia meninggal di Kelantan..susunan Allah dah cukup cantik..Allahyarham sempat berkongsi kegembiraan dengan keluarga tersayang..tetiba dia meninggal kerana sesak nafas di dalam penerbangan pulang.. Ya Allah..tidak terlewat walaupun seminit ..siapa kita yang hendak menidakkan kebenaran..sedangkan kita pun menumpang di bumi Allah..
 

 
 
Siapa kita utk mempertikaikan ciptaan Allah?
Siapa kita untuk bercakap mengenai kehebatan manusia sedangkan semua kehebatan dikurniakan oleh Allah?
siapa kita untuk menidakkan hak setiap insan??
 
Jgn kerana kita berubah jadi baik..semua orang adalah jahat..Aku tgk je satu IG nie..x salah ko nak menyeru kebaikan tapi jangan ko bentangkan keburukan orang lain..sedangkan dulu ko pun dalam golongan tu..patutnya kita doakan agar orang lain mendapat hidayah..
 
motip ??aku emo...ok dah..jom teman lelaki upahan...


No comments:

Post a Comment