Tuesday, November 5, 2013

Che Na Bz....

yuhuuu!!!!!! Che Na bz giles...walaupun bz tetap aku cuba spentkan masa ngan laptop aku..baru ku sedar laptopku dah menjadi gadget yang paling penting sekarang..tu la nak hupdate blog..tu la nak hupdate fb ( fb more dekat phone)..hupdate price list..sekarang Che Na berjinak2x ngan online business..baru belajar..tq korang yang support Che Na..

cuti minggu lepas Che Na gi penang..nanti Che Na story eh..hari nie nak cerita pasal anak kawan aku yang dah mulakan citer blog dia walaupun dalam word..boleh la labu..hehehe..kira luahan hati anak dia la..siap bgatu mak suh ponteng..ayat x leh blah..kyie ko ajar anak ko ponteng eh..



tgk budak zaman sekarang..dah pandai kan..tu x tgk mak bapak ag..dok instagram..dok blog..dok semua la..huhu..kira sekarang mmg zaman it..dulu mana ada kita sentuh komputer..kalau sentuh pun sebab kita main tetris..korang ingat ag x game tu..sekarang apa ko nak??x cukup semakphone..ada ipad..takde ipad ada tab..paling lekeh pun psp mesti ada..

opsss..aku terlupa..kyie nie ada 2 anak..anak sulung ok..anak no 2 gangster paradise sungguh..first time aku jumpa anak dia yang kedua..terus cakap x mo kawan..hallo ko baru jumpa Che Na dah xmo kawan..huhu...aku rasa sejam aku lepak ngan kyie kat ampang puteri..mau 4x kali dia cakap tak mo kawan..hehehe..



ok..tunggu next entry ye ..

muahssssss





No comments:

Post a Comment