Friday, November 15, 2013

kejap je kan

Yahoo..walaupun x bape nak yahoo sangat la kan.
secara officially sekolah dah stat cuti...dulu dulu ye cuti sekolah..cikgu cuti..sekarang cuti sekolah belum tentu cikgu cuti..huhu kekadang time x cuti, cikgu cuti..ada bran???

since aku nak bercuti agak panjang kali nie..which Che Na rasa paling lama aku cuti ..buat pertama kali aku akan naik kapal terbang..HAH..aku tahu ada mulut yang ternganga..ye betul selama nie Che Na tak pernah naik kapal terbang..malu sungguh jadi anak jati KL..puii

 mana Che Na nak gi??hah yang tu nanti aku wat entry ye..

sorry la lama sangat aku x menulis..x sempat nk pegang laptop kali nie..banyak benda nak kena settle down ..ngan nak handle 2 jamuan..biasalah keje hujung tahun..

kepada semua kekawan..selamat bercuti..semoga kita berpeluang tok berjumpa cuti kali nie..chewah ayat skema giles...
ok lah Che Na nak melipat kain yang dah macam gunung kinabalu...dari korang daki gunung kinabalu baik korang tolong Che Na lipat kain...huhu..

enjoy ur weekend..kl tunggu Che Na minggu nie...

No comments:

Post a Comment