Wednesday, November 6, 2013

Dah setahun rupanya..

nie entry delay yang melampau..3.11.2012 tarikh keramat..tarikh aku dapat tahu permohonan aku lulus untuk berpindah ke perak..

ari tu ari sabtu..sekolah lama aku buat hari kantin..mmg sepanjang hari kantin tu aku rasa happy sesangat ngan kekawan aku..menjual macam dpt untung juta2x tapi semua keuntungan tu bagi kat sekolah nokss tok penambahbaikan prasarana..pergh ko tgk bahasa den..power rangers hehehe..

 laku seh aku nyer gerai biasalah pelaris ada Che Na..wakakaka poyos..

balik je dari hari kantin aku membuta ..penat oo ngan memacam bau dah ada..keputusan pindah leh stat tahu kul 8 p.m..aku lupa..siap leh masak..dah tu berderu2x msg aku masuk..ina dpt pindah ke??ina dah check ke? semua ina..semua ina..

aku pun tgk hp apa kena hp aku berbunyi macam nak rak..rupanya semua nak tahu keputusan pindah aku..ok maka debaran bermula..berdebar debar nok..


dan keputusannya...
.
..
...
.....


maka aku berpindahlah ke sk layang-layang kiri...huhu..
macam mana reaksi aku bila dapat keputusan nie..

aku menangis macam nak rak..orang yang aku call..
a) mak aku
b) zatil aqmarina
c) faisal 

orang yang call aku
a) hateem
b) x ingat

rasa macam hancur luluh hati aku bila dapat tau aku pindah..

esok aku terus g umah mak..menangis macam nak rak lagi..aku x bersedia dari segi mental n rohani langsung walaupun mulut aku selalu cakap ina nak pindah..ina nak pindah..

pas tu bila adik aku tulis kat fb dia pertama kali berpisah jauh..waa aku pun melalak ag..huhu..sebab aku x penah duk jauh dari mak bapak aku..belajar kat upm..keje kat ampang..beli umah kat ampang..semua membesar di ampang..

tetiba aku nak duduk suasana yang lain dari bandar..waaa boleh ke???

sambung part 2..

doakan Che Na nak jadi mc ari anugerah hari nie..

muahssss


No comments:

Post a Comment