Sunday, November 24, 2013

Naik bas...

Seminggu dah cuti sekolah..yahoo..mana ada org yg x suka cuti sekolah..so ngan Che Na pun sukala..nie la time nk ganti tdo..nak ganti masa ngan family..ngan nak lepak ngan kekawan..ceh mcm la selama nie aku x wat semua benda2x tu kan huhu..

sorry la u alls..Che Na bz sikit seminggu nie ngan nak bukak blog pun x smpt..tp xpe..den cuba cite kan apa yg berlaku eh..ada ke org nk tahu pasal ko Che Na oiii???huhu

Bila last korang naik bus express..aku rasa last aku naik time belajar kt teknik melaka...
ari nie 24.11 che na mengulang semula sejarah naik bas..huhu ngan harapan ada laki dok sebelah aku..huhu nampak x kegedikan aku..huhu..xde maknanya..aku wish aku dpt single seat..tp nan ado..

Nie tmpt letak bag ok


Nie bus yg Che Na naik..huhu

naik bus ngan happynya..blh tgk seat pun salah..ngan confident duduk tmpt org..rupanya2x salah seat..takpe2x..control ayu ye anak2x..

ok good sebelah Che Na laki ok..tp ada masalah ..aku xleh tdo sbb tkt terlanding plak kat bahu dia ngan pakej air liur basi..jd Che Na layan la whatsapp..layan whatsapp sampe bateri kong..good..huhu..

Perasaan naik bas..
oklah..cuma tmpt sempit sikit compare to ets..nampak x alasan helah bela diri..tak nak salahkan badan yg comel..kita salahkan seat.baguskan..arga murah la sikit dr ets..tapi okla dr takdekan..saya sayang plusliner..

ok jom mkn..tata u alls




No comments:

Post a Comment