Friday, November 15, 2013

ikan pekasam part 2

korang ikan lagi x cite ikan pekasam aku..ingat ikan pekasam ikut aku balik perak..ok nie sambungan dia ok..ala ala part 2..

seantero dunia tahu asal ari jumaat aku mula la wat lawatan sambil belajar ke KL..leh katakan every week..cuma minggu nie aku lewatkan kepulanganku tok memberi peluang orang2x kat kl rindu budak gebuss nie..konon gebus sangat kan..huhu..

ari nie kan last day sekolah ( 15/11)..menunjukkan semua cikgu jln dah x jejak tanah..tapi semua masih bergelar manusia ye bukannya superman huhu...

sedang aku print keje..hp bunyi ..aku baca whatsapp

a : Ina!!!!!!hari ni macam ne??jadi ke petang nie nak amek ikan pekasam
Ina : eh sapa kata ina balik kl..
a: uiks
Ina : relax arr kak cuti lama kot..next week ina kat kl...

aku harapkan pepandai la dia cari masa nak jumpa aku nak amek pekasam..sebab aku masih terasa jauh hati ngan tindakan last week..nampak x walaupun aku happy go lucky..tapi bila aku sentap..memang lama la nak pujuk..cepat bagi bunga huhu..xde maknanya ..sekali hati terluka..ko tunggula bape lama aku nak sembuh

apa tindakan aku kan ??

aku akan bawa gak ikan pekasam tu balik kl kali ke 2..tapi kalau nie aku bagi tempoh seminggu..kalau xde tanda2x and effort diaorang nak amek..sila sedekahkan ikan pekasam nie kat sesapa yang lebih memerlukan..chewah...
 
LU PK LA SENDIRI...
 
kembali ke tulisan biasa huhu..k la Che Na nak layan tb nie..mujik2x ngan maharaja lawa mega...huhu..enjoy ur nite bebeh.. 

No comments:

Post a Comment