Thursday, October 31, 2013

di mana dia no plate saya..

ayoo lama nya Che Na tak pegang laptop..biasalah dah hujung2x tahun nie..nak tutup buku banyak sangat hehehe..so Che Na one of them ..

semalam sek aku wat hari koko ..dari pagi sampe la ke petang..mau ko x berlengas..berpeluh ketiak..berpeluh celah peha ..semua peluh..apa yang x peluh aku pun x tahu...

 ni muka sebab panas..korang x nampak la peluh Che Na..tapi hakikat dia lencun..huhu

dah boleh balik..aku x balik..ko nampak x budak nakal xnak balik..g lepak dulu makan mee goreng..huhu..makan bertiga..order 2 pinggan..konon diet..mampus x layan..yang untung orang ke3 la..yelah..orang pertama buang separuh mee..orang kedua buang separuh mee..orang ke3 dapat 1 pinggan mee...hah untung kan..

pas makan..aku kata eh ok ok..aku nak g pasar malam..awan dah berarak tu..so aku pun drive macam perempuan melayu terakhir @ rempit ..sampe separuh jalan..hujan ngan lebatnya..sama naik aku pun melalak,..waa nak g pasar malam..tapi hujan..x gi pasar malam..so ngan ati yang berat..aku balik umah..ag 200 um dah sampe umah..air naik..aku pun tekan ag minyak tok lepaskan kawasan air bertakung tu..huhu..sampe umah..bukak gate lelaju...tapi tetap basah..
 
.aku pun nampak.
.
 ..
....
.....
.......
.........


hah mana plak g no plate aku...mesti cicir waktu aku redah balik umah time hujan tadi..
tapi aku tetap makan n tdo macam biasa..kejap jela aku sedih....

hehehe...tapi tau mesti no plat tak lari ke mana..mesti ada kat kawasan kejadian kan..
 so berdoa je banyak2x..ngan harapan no plat aku x patah riuk..so achik leh recycle heheheh..tp nan ado...no plate aku hancus....


xpe...balik sekolah Che Na dah wat no plate baru ok..so myvi Che Na sah di sisi jalan raya wakakak..

jom sesiap nak g senamrobik kat area umah..tapi hujan..tapi senamrobik..kuatkan semangat...




No comments:

Post a Comment