Sunday, October 20, 2013

it's sunday dear...

it's sunday..dalam seminggu ada ari2x tertentu yang kita selalu tu..selalu nya ari jumaat la kan..sebab nak cuti sabtu ahad..tp ada gak org yang tunggu ari ahad..sebab tu la ari yg nak bangun lambat sikit..ari yang nak belek lantai umah..tu la ari nak spent masa ngan family..tu la ari nak kenduri..tu la ari nak beli barang dapur..tu la ari nak ganti tdo..macam la ari lain x tdo kan..


c

kali nie aku x balik kl..so leh la spend masa kat perak..tapi mata aku xdelah plak nak tdo..hangin tul..bila kat kl..ngantuk ya rabbi..so pepagi aku dah bernasyid..jom pasar..jom pasar..wakaka nak beli apa aku pun x tahu..saja je nak tgk pasar ahad..kekonon..macam la org kl balik kg hujung minggu..Choi!!!!

aku jumpa la anak ayam yang comel..ala sekor rm2.50..dulu abah selalu belikan ayam besar tu..tp ada warna pink,hijau, biru..tp sekarang dah xde plak ayam tu..ke aku yang x jumpa huhu..biasalah muka nak g pasar ala ala rajin @ pemalas
 comel x kak ton??wakakak..

pas g pasar..dah habis lemak2x di badan n lemak di dalam wallet..jom g makan roti canai..hah tok aku..roti canai melayu ag kick dari mamak sekarang..dah x nampak sharjah dah..konon..sebab jauh je nie..kalau dekat sharjah je yang aku nampak..tp serius bukan nak kata..melayu nyer lagi ranggup @rangup..crispy..soft..pergh semua ada...so sekarang my vote for melayu roti canai..tapi ari mamak je yang sempat..sapu jelah..sebab masuk tekak ganti lelemak kat badan..aci gitu ??

teh 3 layer..roti canai..sambal sudah..kari x mo..

balik umah layan tb je..kata sunday kan..so duk umah dediam..tp kalau kat kl jangan harap aku duk umah..rugi oo duk umah..

last but not least

nie baru comel x kak ton??

oklah Che Na ada keje nie..see ya..

No comments:

Post a Comment