Monday, October 28, 2013

Drive time hujan

Bersiaran secara tertunda @ live dari perak..adus malasnya aku nak bukak laptop...tpi tadi bukak gak sebab gak sebab nak keyin markah kat saps..ok line clear..dah clear aku plak x bawak balik markah objektif..adus..mula la ketuk dahi..awatla aku jadi macam mak nenek nie..apa yang aku ingat nie noks...

semalam Che Na drive dr KL ke perak..waa hujan lebat dari KL sampe Sungkai..reda sikit..hujan balik dkt tapah sampe la rumah..tak ke mata aku yang comel nie nak melekat..tapi xpe aku gagahi gak..kudaku gagah berlari..

mmg mencabar mata i nokss..
tapi yang aku angin ada makhluk yang x reti bukak lampu keter..hello apa ko ingat kerajaan nak kenakan bayaran kat lampu keter yang bernyala tu ke??
agak2xla..kalau kete tu kecik xpe gak..dah la besar..bukak jela lampu..apa yang ko kemut sangat nie..

meh aku tepek keter glamer di jalanan

 selamba tukun je drive x nak bukak lampu..aku harapkan dia brake je..kalau x brake mmg harus la..

tup tup2x dia exit sma tempat ngan aku..gopeng..what de..so baik aku potong dia awal2x..so biar dia sedar yang dia x bukak lampu..huhu..

memalam x baik memarah kan..esok Che Na x yah pakai baju kurung..ye ye x yah iron baju..suka suka..
disebabkan suka..jom kita zzzz...
see u tomollow ok..







No comments:

Post a Comment