Friday, October 11, 2013

Ribut Taufan....

Sy melaporkan berita hari nie..wakakak..kejadian nie jadi waktu hari Rabu..kira baru la ag kan..balik je dari Kg Gajah..otak dah set..nak beli daging..nak beli daging..nak beli daging..lalala..tapi dah tgk langit dah golap semacam..huhu..tapi hati mesti kental..matlamat mesti kena capai..aku park kete bebtul kat sblh kedai daging..tgh aku q nak beli daging..hujan turun takde kesian2x..terus g lebat..dapat je daging Che Na terus berdesup masuk kete..x sampai 5 minit..aku ttap lencun macam apa jer..

Sampe je rumah..nak bukak pagar..hujan dah makin menggila..waktu ni napala aku x pasang pintu automatik..wakaka..tgk ada hati lagi nak pasang pintu automatik huhu..ok bukak mangga terus park..



letak daging dalam peti dulu..aku g toilet..pintu x ttp nie..ngan harapan nak angkat kain dulu..opsss..kutip kain..x sempat aku nak kutip kain..ampaian aku dah terbalik..haloo abis myvi Che Na bercalar..tergores robek hatiku...siap cat merah melekat kat myvi aku..nak masuk umah..frame plak jatuh berdesup2x..hancur ada yg patah..





aku ngan nak jadi ultraman nak gak angkat ampaian..berat nak mampus..baju banyak plak tu..dah kena basuh ag..adus..bab basuh baju aku tahan ag..bab nk lipat baju tu bercinta noks...

nak kena baiki bumbung nie..tapi kena wat report police sebab nak claim insurance..kalau ikut aku upah orang sudah..tp since ada warantty kita guna la warranty yang ada dulu..aku kan pengguna yang baik ..huhu..

okla Che Na nak dengar kursus KSSR BM..jangan kaco.. huhu

minggu nie balik kl lambat sikit sebab kursus ada sampe ari sabtu..

No comments:

Post a Comment