Friday, October 11, 2013

Pasar Sabtu

Selalu asal Sabtu je Che Na kt KL..Asal kat KL je ari Sabtu..so mmg x pernah or jarang g pasar Sabtu..pasar nie glamer la kat area Bota..sapa nak cari ikan kampung ke ikan bandar ke..semua la ada kat sini...

sebenarnya xde niat pun nak gi pasar..tapi sebabkan tmpt kursus nie lalu depan pasar..so kira leh la dropby..tu pun sebab ada kawan aku mengidam ikan pekasam..hah nie real from kampung..Rina dok menyanyi nak pekasam..nak pekasam..pastu datang si Naza nak ikan belanak jeruk..pergh..nampak x kepentingan kampung skrg???

Bangun pepagi otak dah set nak beli ikan pekasam ngan ikan belanak jeruk..aku dah ckp kat diaorang mau ikan ikan kat pasar terkejut tgk ada pompuan jelita datang pasar..jelita u alls..

sampe je pasar terus aku cari ikan pekasam lampan..satu plastik rm4..aku borong 14 paket..hah ko amek..terus achik pekasam tu sengih tgk aku...

ikan pekasam

pastu cari ikan belanak naza plak..sekilo rm15..omak aih bau wangi giles..wakakak..jangan la dalam train aku kena tahan sebab bawak barang terlarang huhu..


ikan masin bulu ayam



muka tuan tanah kedaung..

tapi ok gak g pasar..yang x ok sebab aku cantik sangat..malu noks..pakcik2x usha semacam je..

oklah jom dengar kursus KSSR..sebelum aku dok terbayang2x ikan pekasam n ikan belanak yang ada dalam myvi aku..

No comments:

Post a Comment