Tuesday, October 22, 2013

Love u Mr Arrogant...

Belum type...aku dah tersengeh2x macam kerang busuk...baru type tajuk aku dah bayangkan keromantikan si azlee khairi @ irham @ mr arrogant...sipu2x Che Na...
.
..
...
.....
.......

sapa azlee khairi @ mr arrogant..
niela dia hero idaman malaya..


 dulu waktu kat kl..aku xde masa nak layan cite kul 7 ptg..tapi sejak duk kat perak nie..aku ada masa tuk layankan lelaki nie..huhu..cite nie mmg dari mula aku suka sebab keegoaan dia tuk mengaku yang dia suka dan sayang perempuan tu..i likes...aku kan suka berangan..mula la aku rasa aku jadi heroin walaupun nan ado....

sebelum kul 7..aku akan make sure perkara yang perlu dibereskan..aku dah siapkan..masak done..basuh baju done..ok semua dah done..aku pun amek couple seat..dok berangan sesorang..huhu..



smart x abg azlee??huhu abg ke adeq??ada aku kisah..asalkan aku happy melayan perasaan..

ok ok Che Na ada keje jap..see ya

No comments:

Post a Comment