Monday, October 21, 2013

hati saya panas...

ari nie ada benda wat ati Che Na berbulu2x..hangin tau..ok kita cite slow slow tau...

kita dah lama x jalan2x..asal nak jalan hujan..asal hujan baru aku tergedik2x nak jalan..huhu..tgk tadi cuaca aman..xdelah hujan ke apa..mendung je..so apa lagi..mari anak2x tukar baju lelaju..pakai kasut sukan pun lelaju..ok kunci pintu..baru aku jalan 10 tapak..terus hujan rintik2x..nampak x aku kena patah balik..nasib baik baru 10 tapak..kalau 100 tapak..mau aku lencun kan..ada hikmah..jadi duk umah sudah sambil tengok rakaman masterchef..mcm la aku pandai masak kan..pandai makan adalah..bab nie aku x bape nak marah sangat..

yang nie baru aku marah....
.
..
...

aku ada 2 kawan yang giler gadget..dan suka sakitkan ati aku ngan postkan gambar 2x diaorang dalam whatsapp group..diaorang tahu x aku nie merempan kat perak sesorang tgk gambar tu..kat sapa yang tak tahu nie benda apa..nie nama dia..samsung gear.arga tak mahal ..ag RM1 cukupla RM1000..diaorang nie kaya xpe..aku nie yang kayap..adus..sapa nak layan nafsu jin tanah aku nie..

pas aku type nie ngan harapan ada rezeki terpijak tok aku..amin ya rabbal alamin..


No comments:

Post a Comment