Tuesday, October 8, 2013

Microsoft Surface RT

What de..penat type ye ye je..tetiba  hilang..waaa..mula la aku merempan...
 
dah dkt seminggu aku x cite dlm blog aku..huhu rindu sbnrnya tp bz sgt...nk ikutkan smlm ag dh settle..hebatkan..huhu...tp ari ni nk kemaskan apa yg x settle huhu..chewah..
 
aku ada gadget baru..nama dia Microsoft surface..ada dua model..rt n pro.tp akak amek rt sudah..nie pun dah hebat..huhu..
 
bestnya benda nie ialah rt nie combination antara  laptop and tab..bila ada keyboard jd laptop..kalau xde keyboard jd tab..canggih oo..keypad ada memcm color..merah..pink..blue..hitam..putih..so korang pilihla warna mn yg korang nak....nipis..stylo...
 
 pandangan sisi
 
pandagan hadapan..
 
tula warna merah..lawa and sexy..
 
lawa x kak ton?? berani ckp x lawa..huhu..kalau x lawa pun ada aku kisah..huhu..
 
nak kumpul duit balik.. sebab dah hbs wit beli benda nie..godaan syaitan sungguh kan...
 
okla nanti ptg Che Na cite ag..huhu...


No comments:

Post a Comment