Tuesday, September 24, 2013

3.5 hours..wallah..

Che Na br blk urut..terus rs bdn muda kejap huhu..bukan senang nk dpt booking si tukang urut ni..nama tukang urut ni Ina..sama ok..mcm ne aku kenal ngan si Ina tukang urut nie.

aku kenal Ina ni pas pilihanraya..biasalah jd ketua penat kan..aku sampe perak tanya member2x mana tukang urut yg best..kak zai gtau aku tukang urut nie..aku trs booking..

kali pertama dia urut..aku rs semua urat aku kena urut..sedap ya amat..hbs celah2x lemak aku dia urut..mmgla sakit tp pas tu mmg sedap..
bila aku nk byr tu yg wat aku x sampai hati..
Ina cikgu : berapa ina?
Ina tukang urut : RM30 je kak..
Ina cikgu : ko jgn merepek..
Ina tukang urut : ye kak..
aku ttp bg rm50..x sampai hati ooo..ko dh belek badan aku..takan aku nk byr rm30..huhu..

ari nie aku g lagi..nk dpt dia..dr ari ahad aku booking. Ari nie baru dpt..aku dh dpt bygkan kenikmatan..
aku g umah dia kul 5-8.36pm..giles heaven..hbs semua blkg aku dia urut..kaki aku..semua la.

Bg aku x salah manjakan diri sendiri..sebab kita guna bdn kita ari2x..

sambil aku layan diandra..aku cair tgk en adam..ptg en izzaryl..takpe takpe..3 hari nie Che Na bz sikit..tapi aku try hupdate gak..


Tkg urut yg x sihat


No comments:

Post a Comment