Thursday, September 26, 2013

aku yg giler gadget...

Sapa yg kenal Che Na mesti tau yg aku ni giler gadget..mmg aku mengelupur kalau gadget bru kuar especially kalau phone..mula la hati aku berdebar2x teringat..siang malam terbayang2x hp bru kt tgn..tapi apakan daya..apakan daya hak tui..mmg aku rembat selalunya huhu..

dulu note 2 kuar..aku manusia paling buruk perangai merengek rengek kat abah nk phone..tak ckp merengek..aku menyanyi..berzikir kt telinga dia..abah harus syg aku kan.dia bg duit..g beli..memula budget s3..tup2x sampe kedai..cina tu ckp haiyaa note2 sudah sampai ma..lu angkat la..lagi cantik..aku nie mmg cpt cair..ok okla gua angkat..tp trade phone lama sebab abah bg sikit..balance aku topup.mko ado???x ado kan..

tetiba note2 gua jam..aku trs antar kedai..g repair..eh aku dh antar repair aku nk guna phone mana??hah sudah??ptt aku beli phone biasa2x dh la kan..tp tula manusia..mana leh tgk benda baru..cina tu kata s4 canggih..lu angkatla..mmg aku angkat..melayang duit aku..sob sob..insap kejap..kejap jelah..pastu aku beli s4..nampak x keinsafannya murid2x..nilai murni ialah keinsafan..mampus x layan..


Pastu aku bertaubat..diam jap..pas tu aku mengelupur plak..surface microsoft..benda tu ala ala tab n laptop...beli la aku...bila dh beli ..br pk ada kegunaan ke x..mmg x la kan..menyesal ag..



Nie note3 dah kuar..tgn aku mula berpeluh..hati dok berdebar2x..fikiran melayang2x..oh note3..sapa nk layan nafsu jin antu aku ni huhu..




Cantiknya..sob sob..tgn kt dahi...huhu

ok nk sambung keje

No comments:

Post a Comment