Friday, September 13, 2013

its friday...

Salam...wah tajuk...its friday hak tui..type pun ari sabtu..patut entry saturday night fever...xpe yg pntg Che Na sampai kl sude..x yah ckp bnyk..dok dediam sebab dh balik kawasan jajahan...

selalunya Che Na akan balik kl sama ada naik myvito or naik ets...kete x payah cite ok..sebab semua tahu naik kete...naik ets aku je yg hover naik sbb nk trn kl..

Puas aku bedek phone nie ngan harapan adalah gambar ets..sekali nan ado...sob sob..letih mata aku cr gambar...
Dulu2x waktu aku x bape pandai..aku akan beli tiket kat Batu Gajah ari rabu..sebab nk blk ari jumaat kan..semangat mcm budak sekolah nk blk dr hostel..tapi skrg aku dh pandai banyak..aku akan beli online ..so x yah bazir petrol aku..dahlah minyak naik arga...aku beli online sama ada kt sekolah or umah..ikut mana dan...

step pertama nak naik ets ialah :--- jeng jeng
a) beli tiket
arga tiket ets sama ada rm 34 or rm24..apa beza sampe rm10 tu..kalau naik rm34..kira x behenti semua pitstop..so kira ala2x express..yg ni kita panggil gold class..ko ada xde..dok dediam..ok naik yg arga rm24 semua pitstop diaorg stop..yg ni silver class..tp silver class very d limited..so pepandai la beli ye

b)g station tunggu tren 
Selalunya aku sampe dlm 15 minit before..kalau tumpang org takpe..lompat je trn..say bye2x..jln g station..tp bila naik kete mula la aku jd psiko..eh dh kunci kete ke lom..x puas ati tekan banyak2x kali...biasala merempan...

c) duduk dlm tren
selalunya tren sampe on thaime..sampe je..aku masuk cr coach aku..oh ada 6 coach ok..a-f..kalau beli online blh pilih seat..kalau beli kaunter terima seadanya..selalunya aku amek sebelah tingkap sebab nk tgk view...hak tui..sebab aku nk membuta xdelah aku landing kat bahu mamat sebelah..

d) sampe kl..
dah sampe kl..its ronggeng time sampe ahad..yahoo..best ooo
Akim..aunty datang...
Man..ana... aunty datang...

Makan aiskrim x ajak...

and d most important thing




Eh perlu ke mak abah aku belanja cucu..ok Che Na sentap...sob sob..

k la nk sambung menternak..bak kata hateem..
CHIOW...

No comments:

Post a Comment