Tuesday, September 10, 2013

Pak Latiff

Haloo...
Che Na balik awal ari nie..kemuncak periksa UPSR ialah ari Rabu sebab ada math paper 1 je..sila jeles ye yang duduk kat sekolah..chewah ag mau wat ayat dengki sedangkan lupa esok kena keje sampe kul 4.30 petang..

Hari nie Che Na nak citer pasal Pak Latiff yang aku dah story semalam..
Pak Latiff @ Abdul Latif Shaari a.k.a PK 1 sekolah aku..

Dalam bulan 4/2013 Pak Latiff nie ada tanya kat bilik guru..sapa nak jadi pengawas UPSR..dia offer gak aku..tapi jawapan aku dengan muka berlagak..saya nak jadi kalau saya jadi KETUA PENGAWAS je..ko nampak tu betapa aku x nak jatuh dari kerusi ketua walaupun dah pindah tempat..
Pak Latiff : Sapa nak jadi pengawas UPSR ?
Ina  : X nak..saya nak jadi kalau KETUA PENGAWAS
Pak Latiff: x leh Ketua Pengawas selalunya PK je
Ina : Ok..Saya x nak..huhu..( kekonon majok )
Pak Latiff : x pelah ..saya amek cikgu Tahun 6..
Ina : dalam hati ( lantak la nak amek sapa  pun, ada aku kisah )

Aku pun dah lupa benda nie..tetiba datang surat..Aku jadi pengawas UPSR..aku malas la kan..sebab otak nak jadi ketua..Mata aku laju je tgk ketua aku..rupanya PAK LATIFF..ag aku angin.
.macam oh no mau aku gaduh ngan dia..

so aku wat deq jelah..sampe la aku kena g bilik kebal ngan dia..so aku pasrah..wakaka..pasrah konon..so far ok la..sebab dia kena tunggu aku..ko berani ketua tunggu pengiring..selalu pengiring tunggu ketua..mampus aku kena maki je..

jap meh kita tunjuk muka macho Pak Latiff


keje pengiring mesti naik satu kete ngan KETUA PENGAWAS..so ala ala aku boss wakakak

so okla..nanti sambung ag..nak siapkan claim yg ciput ..kang x dapat aku gak meroyan..

chiow...


No comments:

Post a Comment