Monday, September 9, 2013

I'm Back!!!!

assalamualaikum dan salam sejahtera ( ko ada macam pembaca berita )..

tak tahu nak stat menulis nie dari mana..rasa memcm nak tulis..bila pegang laptop sila gerak gerak tangan ye..apa aku nak citer nie..

kita start ngan apa yang dah berlaku dan akan berlaku..
10-12/9/13
UPSR...well kali nie aku just jadi pengiring setelah aku memangku jawatan Ketua Pengawas dr tahun 2007-2012..sebelum nie aku kalut2x nak cari org nak jadi pengiring..sekarang xyah kalut2x..sebab ada 3 org pengawas je..
1-ketua pengawas
2- timbalan ketua pengawas
3- pengawas ( aku ler tu ) yang secara automatik adalah aku pengiring kepada ketua pengawas aku iaitu Pak Latif..nanti aku citer pasal Pak Latif nie sapa..

since aku rasa keje nie just on my finger tips..tapi aku kena akur sebab aku bukan lagi ketua walaupun keje dia x mengikut piawai..ikut saja la labu..ko bukan ketua kan..so duk dediam..

keje aku dapat je ketas soalan amek gambar macam paparazi..dah amek gambar aku nak antar kat sapa eh??ok fine..sila antar pada adik sendiri dengan ayat..soalan bocor sedangkan bebudak tgh jawab..
Ina : Azza ( nama sebenar dirahsiakan) soalan bocor
Azza : Choi..tu mmg tgh exam...
Ina  :wakakakak
Nampak x betapa aku xde keje..

so tgk bebudak jawab soalan..tapi dah naluri aku nie over d ketua...aku la yang tukang balut..macam check keje Pak Latif..pesan bebudak jgn tulis nama..semua benda benda basic yang selama nie pengawas akan buat..
kali nie aku ada keje baru iaitu 

.
.
.
..
Teman Budak G Tandas..
Hallo nasib tandas selevel..kalau x mau aku turun sesama..naik belum tentu aku naik sama bebudak..

Hah..jangan korang nak wat gossip kata aku dok main laptop sambil jaga exam eh..bukak laptop time budak rehat je..( kekonon )..sedangkan dari pagi tadi aku biarkan terbuka konon nak wat claim..last sekali aku bedek nk cr balik blog aku yang bukan bersawang tapi dah berkubur nokss..

oklah..che na nak jadi pengawas yang berkakilebar berkaliber..jangan hasut aku dok duduk je wakaka..
okla wa nak menjalankan tanggungjawab..

* i hope i can write back what i want to write and what i feel ( wah skipping london )

Chiow..and njoy ur day..




No comments:

Post a Comment