Saturday, September 28, 2013

its me...

Hari bls dendam sedunia..huhu..kan best kalau blh wat selalu..

Pagi
Che Na gi sekolah lama jap..jumpa memember lama..huhu..antar pau kt zila..tp zila xde jd pas kt kantin sekolah sudah..huhu..then jumpa hateem,geng senior ngan member 1 kepala...ya ampun..gila la mulut semua mmg xde insurance huhu..then kidnap 2 org member kuar..yg ni yg x blh blah...mn la aku leh dpt idea suar jean perry..adus giler jd bahan..pastu otw nk blk..aku rs mcm kete aku kna langgar blkg..rupanya org blkg btlkan posisi duduk..tu bahan lagi...huhu


tgh hari
Pas tu aku lpk plak ngan geng2x laki..hah bab ni x nk kalah..mkn kt ayam kg pak hassan..wa rindu tmpt ni..



Yg x tahan sambal bilis ngan lala msk lemak..eh apa yg aku mkn ni ???nasi..apasal leh lupa ni..konon lupa mknan ruji ag mau ckp lupa..pas mkn hrs jd ular sawa..blk umah..tergolek2x plak...adik Che Na ajak g ampang point..belasah la labu

petang
g ampang point pas asar..adik laki aku nk beli hp ..bpk aku x reti nk guna touch screen..dah biasa guna bb ler tu..nyampah..tgk kna beli..tp x beli bb..beli nokia...huhu
Adik aku beli hp..mak bpk aku mkn ais krim..baskin n robin..kalau aku aiskrim mcd sude..bgs cucu pau mak tok korang...clap2x



Bahagia kan hujung minggu ni..huhu..

malam
Che Na jumpa ina anak polis nk amek kain..
sekarang dh baring . Hbs 1 ari aku nyer aktiviti...

jom zzz..
Esok blk perak plak..



No comments:

Post a Comment