Thursday, September 19, 2013

hikmah Selasa

Aloha...ayoo penatnya..huhu..

Baru2x nie aku balik perak ari isnin...naik tren kul 12.05 sampe kul 2 lebih..tu semua org tau..nie yg org x tahu..ari isnin malam tu aku dpt call kata tok wan chin aku meninggal dunia..tp aku wat decision blk je ari selasa pepagi

Ari selasa gerak dlm kul 5.3o pg sampe kl kul 8.45 pg..trs rempit g umah arwah..smpt aku tgk..then g masjid nk mandikan jenazah n solat..waktu nie Che Na insap la 5 minit..nanti Che Na cite cr wat solat jenazah...

Tok wan chin dikebumi kt sblh kubur arwah isteri dia..nie la cinta sejati..true love ma..tp Che Na x ikut g kubur..aku trs ikut mak n ipah g kidnap 3 askar kt umah opah...sampe umah opah je..aku tgk..what opah beli kete..np x gtau aku...eh perlu ke opah gtau aku huhu...

Pastu terus berdesup blk umah mak..apa ag..dlm kete aku tgk je akim..comel ooo

Mn ati aku x cair..lu senyum sikit wa cair bnyk..cuba lemak aku yg cair..confirm kurus..huhu..sampe umah lepak jap..ipah antar mak g kubur..aku kna jd pak guard..waa aku x reti..ipah....cpt blk..aku blurr..ngan man nk mkn langsat..dkm masa yg sama akim jd vacuum...nasib penderitaan aku kjp je..kalau lama mau aku jln kaki g kubur...

mak aku blk siap ckp..ok mak dah order 40 org mkn..hah apasal ramai mak..anak mak ada 4 org je..rupanya cousin2x aku semua trn umah mak..hah amek ko..penuh serumah..

aku n adik2x aku amek langkah slmt..kitaorg duk kt bilik..korang leh byg x..kt atas katil ada 3 dewasa yg sihat kecuali azza ngan 3kanak2x..nasib x roboh..tp mata Che Na ni x leh ttp sbb ramai..aku lari g bilik mak..hah amek korang aku tdo sesorang..lama gak aku membuta mcm aku jg mlm..huhu...main kjp je ngan akim 





Ni gmbr2x mamat akim...
Stop dulu..mata Che Na pedih..ngantok huhu..

chiow

No comments:

Post a Comment