Sunday, September 15, 2013

kain dan wanita...

Bestnya weekend kt kl...
haloo syorga..syorga..huhu..memandangkan Isnin ada cuti Hari Malaysia..mari kita raikan...huhu...kalau tgk tajok mesti budget aku g shopping kan..tolong eh Che Na x rajin nk trn jalan TAR kalau bukan ngan bonda tersayang..napa harus g ngan bonda...sebab bonda saya ada bank dlm wallet dia..jadi senang Che Na nk tunjuk2x...kalau bonda xde..
dok diam diam sude...
Ari ni jumpa dealer kain sapa ag kalau bukan ina anak polis..np nama dia ada anak polis..sbb dia anak polis...huhu..dia ni tokey kain..sejak dia jual kain mmg aku dh x g beli tmpt lain..sbb mls nk kuar..so aku pilih la kain kt dia...ada org kata mahal..tp bg aku..standardla org meniaga..kena kira kos gak..minyak..penat..plastik..beg..tu la bisness..
Since aku dh set aku nk g beli kain..jd aku pun jumpa dia..nk beli sehelai je..konon harus aku terjebak 2 helai..huhu..tu pun penat aku tepis godaan..


One of my new kain...saja nk cr kelainan..sbb aku asek purple je terus beli..so kali nie kita tukar caler huhu..
kawan aku nie ada fb butil drina or hazlina ismail..add je dia..senang aku deal..sbb dia x berkira..

nie kain yg kawan aku zatil aqmarina tolong kawan dia jual kain..desa murni u alls..





Kalau berminat gtau je kat aku..
CHIOW...happy holiday

No comments:

Post a Comment